Kirjoittaja on Huhun luova suunnittelija sekä brändi- ja
markkinointitoimisto Ahooy Creativen Art Director
Sosiaalinen media vahvistaa brändin ääntä sekä persoonaa ja jotta voidaan luoda pysyvä vuorovaikutussuhde asiakkaaseen, pitää luonnollisesti ottaa sosiaalinen media haltuun. Brändin on oltava läsnä sosiaalisessa mediassa, joka on näin ollen keskeinen rakennuspalikka yrityksen brändille. Luonnollinen kehityspolku huhuilijoiden tekemisen suunnalle löytyi siis brändin rakentamisen ytimestä.
”Ad Kiivin matka mainostoimistosta brändi- ja markkinointitoimistoksi alkoi jo muutama vuosi taaksepäin. Ymmärsimme että hyvän brändin tarina tarvitsee kertojansa ja tiesimme, että me pystymme luomaan tarinan sekä kertomaan sen. Siksi on luontevaa, että repertuaariimme kuuluu näinkin merkittävä markkinoinnin osa-alue kuin sosiaalinen media. Ostettua näkyvyyttä on kyllä tarjolla todella paljon, mutta sosiaalisen median äärellä pystyt työskentelemään viestisi tavoitettavuuden eteen. Jokainen osaa postata päivityksiä mutta liian harva tekee sitä tavoitteellisesti ja kohti isompaa päämäärää. Entistä isommassa roolissa tulevaisuuden markkinoinnissa on suhteen rakentaminen asiakkaaseen.” -Jukka Hakala, Markkinointijohtaja ja brändistrategi, Ad Kiivi.
”Viihtykää viihtykää, rock ’n roll! Sosiaalisen median markkinointi on bränditarinan jalkautuksen keskeinen työkalu. Olemassaolemisen tarkoitus. Se on erittäin voimakas nykyajan keino viedä brändin olemassaoloa eteenpäin.” -Jukka Kekäläinen, Toimitusjohtaja, Ad Kiivi
Ad Kiivi on luovien osaajien yhteisö, joten on luontevaa, että huhuilijat ovat tulevaisuudessa saumattomasti osana osaajien kokonaisuutta. Moniosaajaverkosto on asiakkaallekin paljon arvokkaampi kuin yksittäiset huippuosaajat. Ad Kiivi pystyy nyt tarjoamaan entistäkin kattavampaa brändin jalkauttamistyötä, kun teemme töitä yhtenä joukkueena. Resurssit markkinoinnin rakentamiselle ovat Pohjois-Savon parhaat.
Markkinointitiimin lantiot on nyt voideltu digitaalisella moottoriöljyllä ja kyseistä herkkua on nyt tarjolla sen koko laajuudessaan Kauppakadulta tästä päivästä lähtien.
© 2021 Huhu. Kaikki oikeudet pidätetään.
© 2021 Huhu. Kaikki oikeudet pidätetään.