fbpx

Me emme tee videoita. Teemme somea.

Meiltä toisinaan kysytään voisimmeko tehdä videon. Videon, jolla saattaa olla kattoteema ja hyvässä lykyssä myös käyttötarkoitus. Video talteen ja editin kautta ulos. Kyllä ja ei! Tässä vaiheessa pöydälle nostetaan Huhun sosiaalisen median työkalupakki. Sen sijaan, että tehdään video, tehdään somea.

Päivästä yksi asti lähtökohtamme on ajatella some edellä. Niin kuva- kuin videotuotannoissa haluamme auttaa asiakasta ymmärtämään todellisen tarpeen määrittämällä ongelman, jota tuotanto on ratkaisemassa, sillä ongelma vaikuttaa siihen millaista videota lähdetään tekemään. Ehkä ongelma on, että tuotteen ominaisuudet eivät tule selkeästi esille. Tai että brändi ei näytä houkuttelevan toivottua kohderyhmää. Kun video nähdään markkinoinnin keinona, on lopputuote ratkaisevassa asemassa ongelman selättämisessä.
blog_lignell_01

Kuopioon vuonna 1852 perustetun perheyhtiö Lignell & Piispasen sekä Huhun yhteistyö perustuu luovaan ongelmanratkaisuun. Alkoholitalon markkinointipäällikkö Mari Haaksluoto on Huhun vanha tuttu, joten luottamusta on kerrytetty vuosien varrella jo kymmenien yhteisten projektien parissa. Kun vuoden suurin yksittäinen tuotelanseeraus kaipaa tukea tai sisällöntuotanto lisävoimia, on Marilla luottokumppani puhelimen pikavalikossa.

Yhteistyö Huhun kanssa on ollut erittäin sujuvaa. Idearikkaat ihmiset sekä vahva osaaminen ja ammattitaito on tuonut meille lopputuloksena laadukasta materiaalia arvokkaan brändimme ympärille. Iso kiitos koko tiimille!

– Mari Haaksluoto, Markkinointipäällikkö

Olemme saaneet kiikuttaa sosiaalisen median työkalupakkimme jo pariin otteeseen vuosien 2023 ja 2024 Loimu-vuosikertaglögien lanseerausprojektien pariin. Loimu on Lignell & Piispasen käsityön taidonnäyte, joka saa vuosittain makunsa Pohjolan luonnosta, lähialueiden metsistä ja pelloilta. Vuonna 2023 dokumentoimme Loimun syntytarinaa Marin, Lignell & Piispasen kehitysjohtaja Harri Nylundin sekä muotoilija Jaani Vaahteran kanssa Nordic Island Hideout:n lumotussa metsässä ja piilopaikassa. Lignell & Piispasen vierailukeskukseen sekä sosiaaliseen mediaan suunniteltuun videoon tuotiin tuoretta näkökulmaa Jaanin sanoittamana, sillä muotoilijan voi sanoa tuntevan Loimun kuin taskunsa. Alkujaan Harrin kehittämä liikeidea Loimusta saa nimittäin vuosittain muotonsa Jaanin piirtämänä.

Vuonna 2024 Loimu-vuosikertaglögi saa makunsa puutarhan tummanpunaisista mehukkaista luumuista sekä puutarhamarjojen aatelista, aromikkaasta mustaherukasta – ja lanseerataan jälleen Huhun apukäsin. Tänä vuonna Loimu 2024 nähdään tutuilla vierailukeskuksen tv-pinnoilla sekä sosiaalisessa mediassa niin orgaanisissa julkaisuissa kuin mainonnan kokonaisuuksissa – sekä nautitaan juhlan äärellä ja läheistemme ympäröimänä!

Ota yhteyttä ja kerromme lisää
Huhuilijoiden tavasta tuottaa sosiaalista mediaa

HuHu People Oy
Y-tunnus: 2607747-9
info[at]huhu.fi

etunimi.sukunimi[at]huhu.fi
Kauppakatu 12
70100, Kuopio